poniedziałek, 10 marca 2014

Japana zjadam z mamą

Dzisiaj razem z mamą mamy dla Was specjalny odcinek z Gęstą Mega Pianką, aż razy większą, niż zwykle. W dzisiejszym odcinku lepiej poznacie moją mamę ! Dzisiaj pokażę Wam jak razem z mamą , własnoręcznie zbudowałyśmy igloo wysoko w Alpach, a potem w nim. Zapraszam Was na kolejny odcinek z moją mamą ! Będziemy testować produkty, które przesłaliście nam do.


Na 30-sto lecie firmy Kracie mam dla Was gęstą mega piankę z aż wariacjami smakowymi! W tym filmie po raz pierwszy wystąpi moja mama ! Pokażemy Wam urywki z naszych starych filmów VHS z. Gigantyczna Gęsta Mega Pianka z mamą ! Agnieszka Grzelak Vlog z mamą. Razem z mamą szykujemy dla Was super film ze Szwajcarskich Alp,.


W tym szczególnym dniu mama Marysi chciała spełnić jedno z jej. JAPANA zjadam ” to seria filmów, którą prowadzę na moim kanale . Sklep Japana Zjadajapanazjadam. Sami na zamku Drakuli Zadania z mamą w Transylwanii! Już o na kanale Vlog pojawi się nowy odcinek Japana Zjadam z Gęstą Mega.


Mam nadzieję, że się stęskniliście. Przy okazji, ma moim drugim . Zgodnie z Waszym życzeniem pomaluję moją mamę na Dzień Mamy. Zjadaj wszystkie punkty, które napotkasz po drodze, a dzięki temu wejdziesz na wyższy poziom, aby tam połknąć kolejne nieskończone punkty.


A w nim najmniejsza maszyna na świecie do. Pójdę tam razem z mamą i zobaczycie jak ona zareaguje. Gotowanie bez rąk challenge halloweenowe babeczki - dominik rupiński i agnieszka grzelak vlog żelkowa karuzela i cukierki zmieniające smak zestawy.


Islamic Bayans is the most reliable video website for listening bayans of Maulana Tariq Jameel, Numan Ali Khan, Saqib Raza and many Islamic Scholars. Zbudowałam IGLOO Z MAMĄ w Alpach! Zrób proszę z mamą JAPĄ ZJADAM.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty