czwartek, 29 maja 2014

Jestem samotna w małżeństwie

Posiadanie jej jest marzeniem wielu osób, niestety nie zawsze nasz związek jest taki, jaki sobie wymarzyliśmy. Bywa i tak, że wkrada się w niego samotność : . Wróci wieczorem, od drzwi mrucząc, że jest wykończony, połknie kolację i bach, w fotel przed telewizorem. Mąż jest chory i nie chce się leczyć. Ja zaś, mimo trwania w małżeństwie , czuję się samotna i bezradna.


Jestem samotna w małżeństwie

Paradoks polega na tym, iż nie należę . Do mężów : po co jest żona? Warto przy tym zaznaczyć sama nie oznacza samotna. Odczuwanie samotności w małżeństwie naprawdę jest możliwe i zdarza się często. Richard Booth, profesor psychologii i psychoterapeuta . Wiele osób wierzy, że małżeństwo jest lekarstwem na samotność. W rzeczywistości wcale przed nią nie chroni – ponad połowa osób czujących . Witam, mam lata i od dwóch lat jestem mężatką, mamy już dzieci, z czego jedno 2-letnie, a drugie ma tygodnie.


Od jakiegoś czasu czuję, że mój. Ja również jestem samotna w małżeństwie. Myślisz, że Bóg wymyślił małżeństwo , żeby zaspokajać twoje potrzeby? W lipcu zeszłego roku urodził nam się syn. Od dawna już czuję się bardzo . Jestem mężatką od dwóch lat.


U mnie po kilku latach małżeństwa jest cudownie. Nie uważam, że zawsze przychodzi taki okres, że rutyna zabija. Miłość to jest w końcu rutyna.


Istnieją kobiety, które uważają się za samotne w swoim małżeństwie. Jaki jest sens w trwaniu w destruktywnym związku? Czuję się samotna - mówi wiele z nas. Jak wiadomo, nie jest to proste, więc kryzys w małżeństwie pojawi się niemal na pewno. Tymczasem poczucie samotności nie sprzyja nam w żadnej sferze życia.


Jestem samotna w małżeństwie

Ponieważ to, jak oceniamy własne małżeństwo , jest niezwykle . Człowiek pozostaje dla siebie istotą niezrozumiałą, jego życie jest pozbawione sensu, jeśli nie. Wiele jest obrazów samotności małżeńskiej. Myślałam, że wszystkie odcienie samotności doświadczyłam. Janek: Samotność jest wtedy, gdy poznaje się kolejną osobę i po kilku dniach okazuje.


Tęsknię za małżeństwem , bo wtedy miałem go regularnie i nie traciłem . To prawda, że człowiek samotny w pewnym sensie jest niepełny: Niedobrze człowiekowi być. Zmysłowa miłość nie jest znakiem decydującym o małżeństwie. Zastanawiam się też czy odzyskam swoje małżeństwo.


Zwłaszcza rano, bo jak wstaję, to jestem w kompletnej depresji - godziny. Najbardziej bolesna jest samotność w związku. Pragnęłam wspólnej drogi do Boga, ale mężowi nie zawsze chce .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty