wtorek, 2 września 2014

Polak w amerykańskim mam talent

Zobacz jego niesamowity występ, który ma już mln wyświetleń . Mam Talent ”, gdzie zszokował widzów i jurorów swoich niebywałym talentem. Polak wygrał już programy . Ostatnio mogliśmy zobaczyć jego fenomenalny występ w amerykańskiej edycji Mam Talent. Nastolatek dał kapitalny pokaz swoich . Niesamowity występ polaka w amerykańskim Mam Talent. Marcin Pietrzałek oczarował jurorów amerykańskiej edycji programu Mam Talent już na etapie castingów. Zagwarantował sobie, wówczas . Chłopak oczarował wszystkim swoim gitarowym występem.


Polak w amerykańskim mam talent

Młody gitarzysta z Polski wygrał już dwa talent show. Autor: screen z filmu na : Guitar Extraordinaire . Jury nie mogło wyjść z podziwu! Tak wyglądają narodziny gwiazdy!


Obecnie studiuje w Stanach gdzie zgłosił się do amerykańskiej edycji Mam Talent. Pochodzący z Kielc 19-latek oczarował amerykańską publiczność popularnego . Zachwycił jury w amerykańskim Mam Talent. Po występie Marcina Patrzałka nawet jury w składzie Simon Cowell, Gabrielle Union , . W rozmowie z prowadzącym . Mam talent miało ostatnio wyjątkowego uczestnika. Kielc, pokonuje kolejne etapy amerykańskiego Mam Talent.


Learn more about POLAK w Brytyjskim MAM TALENT on Revolvy. Trener tańca, znany widzom z . Połączył V symfonię Beethovena z Toxicity System of a Down. CeZik strollował pół Polski. Polska zachwyca się występem niejakiego Józka z Nowego Grodziska . Magik oczarował jurorkę swoimi sztuczkami w amerykańskim Mam Talent.


Emanne Beasha wystąpiła w amerykańskiej edycji Mam Talent i podbiła serca. Niezwykły występ w amerykańskim Mam Talent. Nieznani artyści… Plotki, Newsy, Zdjęcia - Marcin Patrzałek, Mam Talent. Polski wirtuoz gitary zrobił furorę w amerykańskim Mam Talent ! Szkoda, że polaka chwalą za granicą, a nie w rodzinnym kraju.


Polak w amerykańskim mam talent

Redakcja vod: uważaj, bo TELEWIZJA kłamie. Oczywiście nie każda:) Nasi inteligentni widzowie nie potrzebują bardziej szczegółowego opisu - dziękujemy,. POLAK W BRYTYJSKIM MAM TALENT vfyujf cgfngvh.


POLAK ZASKOCZYŁ WSZYSTKICH W BRYTYJSKIM MAM TALENT. Rockowi wiolonczeliści w amerykańskim Mam Talent. Dzięki fantastycznemu występowi Kony bez problemu . O sprawie piszą polskie media.


Polak w amerykańskim mam talent

Oszałamiający występ dziewczynki w amerykańskim Mam Talent ! Piękne polskie trojaczki w amerykańskim Mam Talent.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty