wtorek, 7 października 2014

Szukam przyjaciela po 60

Możesz wybrać ogłoszenia mężczyzn lat plus ustalając indywidualnie sylwetkę, wzrost, poziom wykształcenia i. Poleć ten Profil przyjacielowi. Ryszard szuka Partnerki, z którą stworzy związek na stałe. Szukasz dojrzałych mężczyzn?


Marzy o miłości opartej na wzajemnym wsparciu.

Można liczyć na niego w życiu, jest uczuciowy i. Ma pracę, auto, może przeprowadzić się. Lubi zwiedzać zamki, preferuje relaks na łonie przyrody. Urodził się pod znakiem zodiaku wagi. Witajcie panie po nie zawsze możesz znależć przyjaciół , czy jak ty . Oferty dla kobiet w kategorii Pan szuka Pani.


Twoja tablica ogłoszeń lokalnych. Zapraszamy do przeglądania ofert.

Mila sympatyczna 65latka z poczuciem humoru szuka przyjaciela do 70lat tel. Małżonkowie lub przyjaciele na wspólne srebrne lata. Dlatego szukanie „ drugiej połówki”, gdy się ma co najmniej na karku, ma w wielu przypadkach sens. Ogłoszenia matrymonialne,.


Prawdziwych przyjaciół nie poznaje się w biedzie, tylko po reakcji na Twoje sukcesy. Mam na Imię Mirosława,mam lat i bardzo miłą,jeszcze młoda jak na swój wiek duszę. Dla poszukujacej wspolnego celu. Mam lat , jestem wdową- szukam przyjaciela. Nie szukam przygó zycie traktuje powaznie i jezeli.


Witam ,na imię mam Sylwek lat poznam panią do lat ,do związku stałego oczywiście po zapoznaniu się bliższym, nie szukam przygó jestem porzadnym. Obecnie mam lat i szukam katolików w zbliżonym wieku, lubiących chodzić. Jeśli ktoś szuka przyjaciela na dobre i na złe, to zapraszam do korespondencji.


Poszukuję pani do przyjaźni tez niepełnosprawnej do lat z Łodzi. Poznam panią w wieku 40- lat. Znajdź interesujące ogłoszenia związane z szukam kolezanki w kategorii Społeczność z Warszawa na.


Porad jak optymalnie ustawić swój profil, aby zainteresować płeć przeciwną?

Miła - zawsze uśmiechnięta szuka miłości. Bezpłatny portal randkowy dla kobiety, która szuka bogatego męża z Kanady. PANI, Kobieta la Jeśli potrafisz być przyjacielem który umie słuchać i . MĘŻCZYZNA, , Wolny, latek, prawnik z wykształcenia, jeszcze trochę.


Samotna 66l szukam przyjaciela bez nałogów do poważnej i miłej znajomości. Dodane mniej niż miesiąc temu. Klania sie latek wysoki bez nalogow spokojny lecz samotny szukam osoby lubiacej . Jestem wysoką 46-letnią brunetką w trakcie rozwodu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty