poniedziałek, 10 listopada 2014

Mam 17 lat i nigdy nie miałem dziewczyny

Też mam 17lat i nie miałem jeszcze dziewczyny ,więc nie jesteś sam ;). Ja mam lat i nigdy nie miałam chłopaka. Mam lat i nie mam dziewczyny z czego się cieszę, nigdzie mi się nie spieszy.


Jestem za półmetkiem, nie miałem wtedy dziewczyny i żyję. Zazwyczaj byłam najładniejszą dziewczyną w szkole, a chłopacy nie.

Mam lat nigdy nie miałem dziewczyny i jest mi z tym źle - Wizaz. Mam lat i nigdy się nie całowałam ani nie miałam chłopaka. Mam lata i nigdy nie miałem kobiety. Tak-mam-17-lat-to-prawda-nigdy-nie-mialem-d.


Tak mam lat , to prawda nigdy nie miałem dziewczyny – czy masz z tym. Witam wszystkich , mam na imię Paweł i mam lat. Nigdy nie miałem dziewczyny ani nie chodziłem na żadne randki , nigdy nie całowałem . Mam na imię Ola, mam lat i nigdy nie miałam chłopaka.

Nigdy z nikim się nawet nie zbliżyłam, a większość dziewczyn w moim wieku ma . W przyszłym roku skończę lat. Mam bardzo duże szansę zostać tym słynnym 30-letnim . Nie mam i nigdy nie miałem dziewczyny. Witam, mam bardzo poważny problem. Mam już lat a nigdy nie miałem dziewczyny. Mirki mam lat i już chyba zaczynam się godzić z tym że zwyczajnie.


Masz lat i szukasz kobiety , której niczego nie możesz zagwarantować. Gdyby ktoś mi powiedział gdy miałem lat że za lat laski same będą . Re: Mam lat i nigdy nie miałem dziewczyny. To się jednak da zmienić. I nie chodzi o to, ze masz zostać . Postanowiłem napisać na tym forum z proźba o rade lub pomoc, gdyż od dłuższego czasu gnebi mnie ta myśl że ciagle będę SAM. Czy to znaczy, że coś jest ze mną nie w porządku?


Bo pomimo tego, że nawet w wakacje mam co robić i prawie nigdy się nie nudzę, to i tak ogólnie czuję jakąś pustkę w życiu. Jakim Ty cudem nie masz dziewczyny ?

Wypisz na kartce rzeczy dotyczące Twojego charakteru, które uważasz za złe i postaraj się je zmienić . Jesteś już całkiem dorosła, ale nigdy nie byłaś w trwałym związku? Bo nie miałam nigdy chłopaka, a kilku olałam, czemu? Masz lat i nigdy , przenigdy, nie byłaś w związku.


Kiedy inni siedzą na wykładzie i wysyłają smsy do swoich chłopaków lub dziewczyn , . Zastanawiam się nad pewna rzeczą. Ja tez jeszcze nigdy nie miałem dziewczny, moze wynika to z tego ze jestem nie smiały. Mam lat i nigdy nie miałam chłopaka.


Stąd trudno uwierzyć, że istnieją kobiety , które nie tylko są 30-letnimi dziewicami, ale . Moja żona była moją pierwszą miłością-gdy się poznaliśmy miałem lat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty