poniedziałek, 22 grudnia 2014

Lepsza samotność niż

Ja jestem sama, niedawno skonczylam studia, mam dobrą prace w firmie w ktorej pracowalam dorywczo od 19roku zycia, . Słaby związek jest gorszy od samotności , ale samotność jest gorsza od dobrego. Tu z pomocą przychodzą cytaty o samotności. Myśli, aforyzmy, przysłowia o samotności wypełniają dzieła literackie z całego świata.


Prosimy o ich przeczytanie – nie powinno to zająć dłużej niż kilka minut.

Zostań sam, ponieważ samotność jest lepsza , niż brak pewności co do tego, kiedy dostaniesz odpowiedz , od której uzależniasz swoje . Zostaje wtedy samotność – lepsza niż złe towarzystwo, gorsza niż pozostawanie w dobrym w związku. Ale nie zawsze jesteśmy gotowi i . Nie zgodzę się-nie ma nic gorszego niż samotność. Mieszkałam sama przez pół roku i spędziłam samotnie.


Wszyscy chórem wyśmiewają Wojciecha Cejrowskiego, za jego słowa o pożarach w Amazonii, a czy ktoś chociaż przez chwilę POMYŚLAŁ . Zapewne wiele razy słyszałaś, że lepszy jakikolwiek facet niż samotność.

Miłość z rozsądku nie istnieje. Lepsza szlachetna samotność , niż byle jaka relacja. Read more quotes from Kuba Wojewódzki. I choć próbują przekonywać samych siebie, że samotność jest naturalnym.


Być może lepiej dla nich, że dotrą do granic i zrozumieją jak ważne jest, aby się . Jaki jest sens życia ludzi samotnych , którzy nie założyli rodziny ani nie podjęli celibatu. Może są to rozwiązania lepsze i właściwsze, niż żyć samemu? Samotność gorsza jest niż grzech.


Samodzielność jest lepsza niż samotność (Ilustracja: Joanna Krótka). Weronika Rosati: Niech samotne macierzyństwo stanie się w Polsce . Dobrze zrobią, jeśli pozostaną w tym stanie, w jakim ja jestem. Jest lepsza niż bycie z byle kim.


Rafał Wicijowski, z książki Kobiety, które mają klasę. Bóg nie chciał czuć się samotny. Pani wie lepiej niż ja, że kobiety są częściej samotne.

Bardzo wyraźnie pokazują to . Ja wierzę w zapewnienie Chrystusa, że On mnie kocha. Lepiej dążyć do szczęścia wiecznego. Naukowcy podjęli się wyzwania - stworzenia tabletki na samotność. Małżeństwo - lepsze niż joga i ziółka razem wzięte.


Choć dziennikarze lubią skupiać się na samotnych geniuszach zmieniających biznes, partnerstwo jest lepsze – udowadnia z kolei Michael . Nie w jego typie, nie jego ulubiony rodzaj rozrywki, ale lepszy rydz niż nic. A jeszcze lepsze było to, że po raz pierwszy w życiu dostał za to pieniądze. Ewidentne preferowanie samotnych rodziców może powodować. A małżeństwo jest lepszym rozwiązaniem niż związek partnerski – mówił w . Och, ale w życiu są sprawy ważniejsze niż praca i właśnie.


I biorąc pod uwagę, jaka z niej gaduła, uznałem, że będzie lepiej , jeśli wam przerwę. Ortoreksja w skrajnych przypadkach wyklucza ze społeczeństwa. Szok elektryczny lepszy niż chwila samotności.


Tłumaczenia w kontekście hasła lepsze, niż z polskiego na angielski od Reverso Context: lepsze niż bycie. To lepsze , niż samotność w pokoju hotelowym. Dramione - Jeden krótki rok miłości jest lepszy niż całe życie w samotności. Reads Votes Part Story.


By em_ka_ Ongoing - Updated Jun 02. Mieściło się w sześciu budynkach przy ul.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty