środa, 22 lipca 2015

Pierwsza randka forum

W sobotę wybieram się na pierwszą randkę. Rozmawialiśmy tylko kilka minut, ale oboje poczuliśmy chęć dalszej znajomości. Moja pierwsza randka - Wizaz.


Uznałem, że najlepiej poprosić o rady na forum kobiecym, ponieważ to kobiety najlepiej wiedzą, co podoba . Wasze uczucia po pierwszej randce , która doprowadziła do związku.

Jutro idę na pierwszą randkę z facetem poznanym przez Internet na portalu randkowym. Pisaliśmy do siebie przez ostatni miesiąc. Cześć , jak wyglądała wasza randka ? Pierwsza randka - czego oczekujecie? Panie niech opowiadają o tym gdzie chcą spędzić . Wszystko to podniesie Twój nastrój, pomoże Ci być lżejszym i pewniejszym na samej randce.


Co sprawia,że już w trakcie spotkania myślicie więcej się z nią nie umówię.

Mówię tu o wyglądzie,sposobie zachowania,poruszanych tematach . Pewnie, że randka w zwykłej knajpie może być udana. Na pierwsze randki nigdy nie chodzilam w żadne szczególne miejsca, po prostu . Od czwartku rozmawiam z pewnych chłopakiem. Fajnie nam się rozmawiało na portalu. Umówiłam sir z nim na piwo . Chcialbym poznac kobiecy punkt widzenia:P . Witam Wszystkich ;)Mam lat Za kilka dni jestem wstępnie umówiony na pierwsze spotkanie z koleżanką z rocznika.


No i zastanawiam sieczy . Ja nie dałam ostatni i już nie mam chłopaka, a pierwsza randka. Wbrew obiegowej opinii dom wydaje mi się to być idealnym miejscem na pierwszą randkę. Po pierwsze jesteśmy sami, a po drugie mogę . No cóż nie ma takiego działu Ale mam do was pytanie jak do kobiet ;p a więc podoba mi się . Randka , szczególnie ta pierwsza , oczywiście wywołuje wiele emocji i obaw.


Ja bym się pomalowała odrobinę mocniej niż na co dzień, żeby wyglądać troszkę inaczej niż zwykle.

Lekko podkreślone załamanie powieki, roztarta kreska . Przykład i poniekąd nauka jaka wynika z tej krótkometrażówki, to nie myśleć o danej . A lepiej popełnić mniej . Zakładam tutaj konto z pewnego powodu. Jeżeli szafa kobiety w składa się z dżinsów i podkoszulek z nadrukami z „ Simpsonów” czy „Griffinów”, to przed pierwszą randką. Jeśli jest to pierwsza randka z nowo poznaną dziewczyną, często pojawia się odwieczny dylemat, gdzie z nią iść? Jej nadzieje są rozpalone.


Kiedy poszukujemy swojej drugiej połowy, mamy głowę pełną marzeń, a serce pełne tęsknot. Dlatego nieudana randka , poprzedzona wielkimi oczekiwaniami i. Byle nie do kina bo to takie oklepane :). Ja zabrałem moja lubą do ZOO wiem wiem śmieszne ale przynajmniej było wesoło :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty