piątek, 16 października 2015

Jestem samotna nie mam przyjaciół

Interesuję się innymi, ale czasami wydaje mi się, że oni wcale tego nie odwzajemniają. Najgorszy rodzaj samotności jest wtedy, jak otacza cię mnóstwo ludzi, . Nie mam znajomych ani przyjaciół. Czy to stan, który powinien trwać, choć odrobinę dłużej?


Czuję się przeraźliwie samotna – wyznaje przybita.

I jak dodaje, od roku jest pod . Nawet jeśli w tym momencie nadal mamy przyjaciół , to dla samotnych najgorszy moment jest w trakcie ciąży i po urodzeniu dziecka. Mam lat, jestem studentką i jestem bardzo samotna. Czasami tak się układa ja też tak miałam. Dlaczego nie mam przyjaciół , jeśli jestem dobrym człowiekiem.


Kolejny jesienny wieczór spędzasz samotnie , z książką w ręku? O ile jest to twój świadomy wybór, to jest to fajna opcja na jesienną pluchę. Mam cudownego męża, kochanego syna i cudowną córeczkę, mam prawie.

Nawet jako dziecko czy nastolatka nie miałam przyjaciół , . Mimo że wytrwale szukamy przyjaciół i staramy się nawiązywać mnóstwo nowych kontaktów,. Poza tym problemem jest czas…to dzisiaj wartość deficytowa. Dlatego jeśli czujesz się samotna , nie walcz z tym uczuciem. Możesz czuć się samotna , bo nie masz partnera albo wystarczającej liczby przyjaciół.


Ten, kto to pisał widać samotności nigdy nie zaznał, ja nie mam FB, mam kilka zwierząt pomagam innym, . Nie jestem piękna, jeśli chodzi o urodę mam dobre i złe momenty: kiedy. Mam dopiero lat i nie wiem, po co żyję, nie wiem dla kogo żyję, nie wiem nawet. Mieszkam na wsi, gdzie jest niewiele mieszkańców więc nie mam szans na nowe. Są takie momenty gdy mi czegoś brakuje gdy po prostu czuję się samotna czuję ze nie mam nic.


Mimo tego, że jestem wśród przyjaciół , czuję się samotna. Mam lat, chodzę do technikum i jestem bardzo samotna. Jestem teraz na studiach i poza paroma osobami z ktorymi moge pogadac tak o pierdołach nie mam nikogo . Nie wiem, jak to jest , starać się ich poznać i myśleć o tym. I dziękuję za to codziennie, że mam przyjaciół , ale i łatwość w ich poznawaniu.


Mam takie wrażenie, może niesłuszne, że przyjaźnie głównie nawiązujemy w dzieciństwie. Może wynika to z naszej polskiej sztywności, bo nie.

Miałam kilku przyjaciół – tak mi się wtedy wydawało, że ich mam – z którymi. Teraz nawet polubiłam samotność , może dlatego, że nie jestem. Realnie oceniajac nie mam nikogo, ja tylko chcialbym jednego przyjaciela z którym moglbym sobie wyjsc na. Nawet nie wiecie jak bardzo jestem samotny.


Mam tylko trójkę bliskich mi osób - powiedział Bieber. Jestem samotna , nie mam przyjaciół chcę się ktoś poznać? Miewam dni, że jestem załamany swoim . Czuje sie bardzo samotna , ponieważ nie mam znajomych ani nigdy nie miałam chłopaka.


Mam bardzo częste wahania nastroju.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty