piątek, 6 listopada 2015

Bylam zona egipcjanina

Mieszkanie wysprzątane, obiad ugotowany, ubrania poprasowane, i nagle jest czas na wszystko. Dla dzieci , dla męża, dla siebie, a nawet dla . Pamiętam wieczór, kiedy żona z kochankiem i synem pili do nieprzytomności. Zmusili mnie, bym z nimi siedział do czwartej w nocy. Marta prowadzi blog zona - egipcjanina. Rzuciła dobrą pracę, rodzinę i wyjechała z kraju, by wyjść za muzułmanina.


Sama byłam świadkiem w kawiarni, jak dziewczyna – Rosjanka . Kiedyś facet zaczepił mnie na ulicy, gdy byłam w 9mcu ciąży i zapytał : You do. Wraz z mężem i synem mieszka w Wiedniu. Swoją historię zadedykowała wszystkim kobietom . Prawdziwa opowieść Polki, która to. Szkoda ze Pani NIE myslala ó Swoich dzieciach,,, wazny byl ,, egzotyczny,,, maz. Byłam lekko zbulwersowana, kiedy usłyszałam, że Polacy narzekają.


Egipcjanin zabierze jej córkę? Kiedy wychodziłam za mąż byłam przekonana, że oto jedyny w swoim . Polowe naszego malzenstwa mieszkalismy w Polsce, polowe w . Witam , jestem Polka , od lat jestem zona egipcjanina , slub odbyl sie. W wieku lat wyjechałem z rodziną na ferie zimowe do Egiptu. Byłam w tutejszej telewizji, mam wsparcie egipskiej policji. Ich podejście do kobiet jest takie: matki, żony , siostry są nietykalne, trzeba się nimi.


Byłam do jego pomysłu nastawiona sceptycznie, czułam . Na chwilę obecną jesteśmy szczęśliwym małżeństwem z dwójką dzieci. Zazwyczaj ludzie doceniają to, co mają, nawet jeśli mają naprawdę niewiele – w wywiadzie dla Gorilo. W związku z wydarzeniami ze stycznia tego roku, oczy Europy znowu skierowane są na wyznawców islamu. Choć w wielu budzą kontrowersje i strach,.


Jedną z takich historii w swojej książce opisała Laila Shukri, Polka, żona szejka ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Byłam w szoku, bo Ahmed właściwie z dnia na dzień stał się innym człowiekiem. Byłam bita, dźgana nożami, bita kijem od łopaty, bił mnie jak równego . Miłość od pierwszego wejrzenia.


Kilka szczęśliwych lat spędzonych w Niemczech. Znany z polskiej edycji Mam talent showman zgotował swojej żonie prawdziwe piekło. Agnieszka Pyszczorska z Poznania od ponad pół roku . Obecnie główny powód „ polowania na polską żonę to jej paszport – bez ogródek mówi konsul Smyk.


Dziewczyna , szczególnie wykształcona, ale i ta, co naoglądała się arabskich seriali miłosnych, nie pójdzie byle gdzie. Mahr wręczany przez męża w dniu ślubu odpowiada posagowi żony. W wypadku rozwodu kobieta ma prawo go zatrzymać.


Tam byłam w liceum, później tam również studiowałam, poznałam swojego męża , urodziłam pierwszego syna. Często przyjaciele, znajomi, rodzina , swymi życzliwymi radami i nieprzemyślanymi . Pewien człowiek z pokolenia Lewiego przyszedł, aby wziąć za żonę jedną z kobiet z.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty