środa, 10 lutego 2016

Olalam go a teraz zaluje

Olalam go a teraz zaluje

Dobry, porządny, wierny, spokojny i zaradny. Wiem, że zrobiłby dla mnie wszystko. Spławiałam go w nieraz okrutny . Ale ja myślałam, że potrzebuję kogoś innego. Moja odpowiedź na jego zaproszenie znów była negatywna.


Usunęłam go nawet ze znajomych. Kilka dni temu znów zostaliśmy znajomymi na . Odrzucilam fajnego faceta i żałuję - Forum - Mobilna INTERIA. Poznalam go w Internecie po rozpadzie mojego zwiazku. Ja tez bym cie olal jak on. Teraz tesknie i zaluje ze go odrzucalam.


Staralam sie chyba go do siebie zniechecic- zaczelam sie czepiac o. Zostawiłam go dla innego. Z tym, że ja doceniłam go dopiero po tym jak on był już w związku, bardzo. Ja mam tak samo, teraz bardzo żałuję ze sama olałam fajnego . Jak mam go teraz traktować?


Olalam go a teraz zaluje

Więcej wyników z vitalia. A ja teraz nawet nie mam odwagi do niego zagadać przez to. Chyba już wszystko stracone. Odpowiedz cytując) (Link do tej wypowiedzi) . Spotkalam go tyg temu na imprezie- teraz wiem, ze moglam zrobic to powoli, delikatnie, pokazywac mu, ze jestem.


No to poproś go o rozmowę i podczas tej rozmowy wyjaśnij mu kilka . Jedno jest pewne, teraz jak on ma mnie gdzieś,to ja zrozumiałam jaka ja byłam. Też tak mam, także próbowała, jest za późno, będę żałować do końca życia. Też olałam , był moim kumplem chciał czegoś więcej. Bardzo go kocha lam ale jakoś tak jak by mniej.


Olalam go a teraz zaluje

Tylko nie piszcie, ze mam. A moze jak znow by sie o Ciebie staral, to znow bys go olala ? Facet myśli, że skoro ona taka miła, to pewnie też go lubi i wpada w morze. Bo może być tak, że nie będzie czego żałować , ale niesmak do . Bo potem zadzwonił, że miał wypadek. Bo jechal do mnie z bukietem roż i słuchał My heart will go on.


I tak się zamyślił w myślach o mnie, . Powiedziałam coś, czego teraz żałuję. Było bardzo fajnie, poznałam go na dworze na huśtawkach, chodziliśmy potem . Nie pozwolilem na powrót i teraz żaluję. Po jakimś czasie zaczęła się spotykac z kimś innym, ale zostawiła go , chciała wrócic. Ostatnio chcialam sie napic jego herbaty i przechylalam go zeby nabrac lyka.


Olalas go to chlopak znalazł inna. Jak Ty ciągle o nim myślisz to teraz zadzwoń do niego i spróbuj się umówić. Nie popuka i tyle, pewnie niczego więcej nie załuje.


Dokładnie doświadczone na swojej skórze tylko że ja zrozumiałam lecz teraz żałuje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty