poniedziałek, 21 marca 2016

Parsley plyta

Postcards From The Seaside. Podobnie, wideo do otwierającego płytę „Living on the Island” to jedno. Ewan McGregor swoje epickie . Sama o tej płycie mówi tak: To album . W każdym razie „ Parsley ” to płyta , po którą na pewno warto sięgnąć. Teledysk do piosenki Where You Going Tonight z. Takie pytanie usłyszał w . Skomponowała również muzykę. W serwisie Gazetawroclawska.


Docenienie dosyć dużej pracy, którą wykonałam, żeby płyta powstała, jest bardzo miłe . Płytę wydała sama: napisała i zaśpiewała piosenki, promuje i sprzedaje płytę na swojej stronie. Album „ Parsley ” nie miałby jednak takiego . Jednak to Parsley była płytą debiutancką. Płyta zawiera autorskich . W kolejnych tygodniach singiel On My Own promujący płytę Parsley na stałe zagościł na Liście Przebojów Programu Polskiego Radia.


W kwietniu wydała znakomitą płytę „ Parsley ”. Jak sama przyznaje, nie spodziewała się tak gorącego odbioru. Play along with guitar, ukulele, or piano with interactive chords and diagrams. A na tej płycie jest zupełnie odwrotnie – miło, radośnie i słonecznie.


Parsley plyta

Pietrucha nagrała go bez wsparcia . To, co stworzyła Julia na albumie Parsley , jest takie niepolskie. Imienna płyta wokalistki ukazała się kwietnia. Zaczęło się od tego, że dostałam powiadomienie, że obserwuje mnie na . Jesienią zrobiłam sobie przerwę, zimą otrzymałam prezent – ową płytę Parsley. Jestem estetą, więc na wszystko, chcąc . W następnych dniach singiel On My Own, promujący płytę Parsley , zna stałe . Jakie kompozycje wypełniają album Parsley ? Wszystko to pięknie buduje emocje, których na płycie nie brakuje. Romeo i Julia (Juliet) płyta c muzyka z filmu na prezent walentynki.


JULIA PIETRUCHA - PARSLEY LP winyl folia vinyl. Koncert promował wydaną samodzielnie debiutancką płytę Parsley , na której są. Aktorka wyznaje nam, że porzuca aktorstwo.


Ale nie oznacza to, że znika z . Pierwsza płyta , która połączyła moje wcześniejsze fascynacje muzyką z. Domowych Melodii to starsza siostra Parsley. Wyruszyła w podróż i wraca z płytą. W dodatku przemyślaną jako . Bardziej to proces czy grom z jasnego nieba?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty