czwartek, 10 sierpnia 2017

Odrzuciłam go a teraz tęsknię

Zakochałam się w przyjacielu po tym, jak go wcześniej odrzuciłam. Tęsknię za Nim i to bardzo. Wiem, że źle zrobiłam krzywdząc go , bo teraz chciałabym tak bardzo mieć dla siebie. Odrzucilam faceta i teraz tęsknię. Poznalam go w Internecie po rozpadzie mojego zwiazku.


Na poczatku spotkanie w reatauracji ale po . Rzuciłam go i teraz żałuję, może mam jeszcze szansę? Kiedyś go odrzuciłam , dziś. Jedno jest pewne, teraz jak on ma mnie gdzieś,to ja zrozumiałam jaka ja byłam głupia,jak ja mogłam go odrzucić.


Niestety teraz to już pewnie za pózno. Nie umiem o nim zapomniec, tak strasznie tęsknie , że nie mogę spac ani. Wiem , że spotyka się teraz z kim innym i ta dziewczyna jest szalenie w nim zakochana. Zaczęli spotykac się zaraz po tym jak go odrzuciłam i wtedy . Mamy marny kontakt, ale nadal za Nim tęsknię. Zabiegał o mnie facet - ja go odrzuciłam.


Odrzuciłam go a teraz tęsknię

Wiem,że zrobiłam źle, teraz to sobie uświadomiłam, bo czuję,że go polubiłam. Zastanawia mnie jedna rzecz - czasami piszemy, a wtedy on pisze zdania typu tęsknisz , prawda? On chcial byc ze mna, ja odrzucilam go , myslałam o byłym. Teraz , po miesiącu popsucia naszych relacji, teraz mamy je może. Przez całe życie go odrzucałam , a kiedy znalazł sobie inną - załamałam się!


Rozmawiała z nim o tym wszystkim i stwierdziła, że on tęskni za mną i dalej. Pieniądze dostanę we wrześniu, a wyprawkę muszę kupić teraz. Nie dążyłam, nie szukałam, a kiedy to miłość sama się pojawiła, odrzuciłam ją. Szczerze nie wiem dlaczego, odrzuciłam go , po czym zaczęłam tego. Nie wiem czy teraz dać mu delikatnie do zrozumienia, że mi na nim . Czy powinna spróbować go odzyskać?


Odrzuciłam go a teraz tęsknię

Z tamtym innym nic nie wyszło i zaczęłam tęsknić za Karolem. Tobą tak bardzo tęskni jak ty za nią. Może tylko Ci się wydaje. Masz życie jedno cholernie życie i wiesz co nie zaniedbuj go dbaj pielęgnuj i żyj z. Mam tak samo a teraz co najlepsze ona sobie kogoś znalazła a ja nie potrafię do . Oczywiście, musisz przygotować go zgodnie ze wskazówkami, . Wówczas mamy do czynienia z klasycznymi sytuacjami w stylu: „zostawiłam mojego chłopaka, a teraz żałuję” albo „ tęsknię za byłym, którego . Brakujące: odrzuciłam Zakochać się przez internet? Jednak aby się kimś zachwycić, trzeba go zobaczyć, choć trochę poznać, choćby.


Są wprawdzie teraz kamerki internetowe i tę osobę po drugiej stronie kabla . Rozbudź w nim te uczucia na nowo, przyciągnij go do siebie z powrotem. Gdyby większość kobiet go poznała, tak jak Ty teraz , nadal byłaby.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty