wtorek, 5 grudnia 2017

Szukam przyjaciół 2018

Szukam przyjaciół 2018

Znajdź interesujące ogłoszenia związane z szukam kolezanki w kategorii Społeczność z Mazowieckie na. Mam 40l w tym roku, moje dawne przyjaznie jakos nie przetrwaly, jestem nieśmiała , nie zbyt też może wygadana, ale uważam że nie . Wrocław, szukam koleżanki, przyjaciółki ? Kogoś, z kim możesz otwarcie i szczerze o wszystkim porozmawiać, albo pójść z nim na spacer. A może przeżyć jakąś przygodę. Przyjaciel to dla mnie ktoś, kto mnie zrozumie.


Szukam przyjaciół 2018

Forum dla poszukujących kontaktu w trudnych chwilach. Hey mam lat i szukam bratniej duszy, przyjaciółki. Cześć, szukam przyjaciółki z okolic Katowic :D Sama mieszkam niedaleko Piekar Śląskich, mam 20. Samotny chłopak poszukuje przyjaciółki , bratniej duszy (kobiecego ciepła).


Szukam dziewczyny do stałego związku. Hej Mam lat, mam dwójkę dzieci. Jestem samotna w związku. Cześć dziewczyny od bardzo dawna czytuje to forum i widziałam wiele już takich wątków typu nie mam znajomych jestem sama etc.


Szukam przyjaciół 2018

SAMOTNA 42-LETNIA, LUBIĄCA ZWIERZĘTA, . Potrzebuję przyjaciół , którzy odgonią smutki, pozwolą uwierzyć w. Hej ja też szukam fajnej przyjaciółki , Chciałabym mieć taką osobę, która by wiedziała, kiedy mam zły dzień i wtedy właśnie wyciągała mnie na . Chcesz poznać tajemnice głębin mórz i oceanów? Ten post jest zablokowany. Jak poznać przyjaciół , czyli kilka rad dla życiowo samotnych. Jeśli szukasz nowych znajomych lub chcesz zadomowić się w jakiejś grupie, skup swoją uwagę na historiach innych osób. Gorący temat - nowe posty.


Rolnik szuka żony randki - Find a woman in my area! Foto: szukam przyjaciół , a post. Lato m minęło a urlop ciągle przede mną.


Małym marzeniem jest zobaczyć Maroko najlepiek z osobą spontaniczną . Mam na imię Piotr i szukam przyjaciół ! Jak chcecie, żeby znalazł przyjaciela to go nie zamykajcie w kojcu tylko wypuście na wolność. Nowacka: nie szukam w polityce przyjaciół , tylko skuteczności. Paryż - Region paryski (Paris - Ile de France).


Szukasz znajomych z okolic Paryża ? Izu Ugonoh: Nie szukam przyjaciół , tylko możliwości walk. Najszybsze znajomości, ocenianie zdjęć , kluby, muzyka, przyjaciele i wiele innych rozrywek! Wszelkie prawa zastrzeżone. Zapraszam w dniu lutego w gościnne progi Muzeum Miejskiego w Siemianowicach. A chcesz udostępniać gry, czy żeby ci udostępnili?


Siemanko, też chętnie przygarnę fajne . Dokucza mi samotność, brak mi rozmów na ciekawe tematy. Jeśli ktoś szuka przyjaciela na dobre i na złe, to zapraszam do korespondencji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty