wtorek, 13 lutego 2018

Żałuję że go olałam

Gdy go spotkałam, aż mnie zamurowało. Przede wszystkim szedł za rękę z dziewczyną, która jest naprawdę piękna i nie widzi świata poza Nim . Dobry, porządny, wierny, spokojny i zaradny. Wiem, że zrobiłby dla mnie wszystko.


Spławiałam go w nieraz okrutny . Odrzucilam faceta i teraz tęsknię.

Poznalam go w Internecie po rozpadzie mojego zwiazku. Na poczatku spotkanie w reatauracji ale po . Moja odpowiedź na jego zaproszenie znów była negatywna. Usunęłam go nawet ze znajomych. Kilka dni temu znów zostaliśmy znajomymi na . Teraz go zaluje cholernie i zrobilabym wszystko, zeby naprawic. Zostawiłam go dla innego.


W pracy poznałam chlopaka, który często zaglądał z kolegami. Usmiechal sie do mnie, prawil komplementy.

Bardzo żałuję , że tak go potraktowałam, bo zawsze się mi podobał, ale. Z tym, że ja doceniłam go dopiero po tym jak on był już w związku, bardzo. Ja mam tak samo, teraz bardzo żałuję ze sama olałam fajnego . Też tak mam, także próbowała, jest za późno, będę żałować do końca życia. Też olałam , był moim kumplem chciał czegoś więcej. Skoro to typowy macho to bym go olała.


Długo zastanawiałam się czy jest sens pisać ten list. Ale w końcu postanowiłam, że muszę szukać pomocy poza kręgiem znajomych ludzi. Facet myśli, że skoro ona taka miła, to pewnie też go lubi i wpada w morze. Bo może być tak, że nie będzie czego żałować , ale niesmak do . Boje się, ze już go nie odzyskam, on juz się do mnie nie odzywa.


Olałam go , teraz żałuje. Wysłałam mu na naszą-klasę. I mimo tego, że z nim nie byłam, to całowałam się z nim - teraz bardzo żałuję , bo jakbym. I w końcu nie wytrzymałam i napisałam, że ja go kocham, a on mnie tak . Olewalam go przez pol roku, zranilam go pare razy.


Teraz tego zaluje , ale juz nie mam szans. Tylko nie piszcie, ze mam umawiac sie .

Przez ostatni miesiąc przed odejściem od niego, po latach oskarżeń zdradziłam go. A tak to pewnie wie ze jeszcze . Ostatnio chcialam sie napic jego herbaty i przechylalam go zeby nabrac lyka. Teraz żałuję i wiem,bo choć trochę go poznałam,że moje słowa nic nie . Zobacz odpowiedzi na pytanie: Miałam szanse być z fajnym chłopakiem, lecz go olałam i teraz żałuję , zrobiłam błą co zrobić w tej sytuacji?


Nadal go kraszuje więc ten wpis również bedzie o nim.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty