piątek, 16 marca 2018

Zostawiłam chłopaka teraz żałuje

I mimo tego, że z nim nie byłam, to całowałam się z nim - teraz bardzo żałuję , bo jakbym. I w końcu nie wytrzymałam i napisałam, że ja go kocham, a on mnie tak . Olewalam go przez pol roku, zranilam go pare razy. Teraz tego zaluje , ale juz nie mam szans.


Tylko nie piszcie, ze mam umawiac sie . Przez ostatni miesiąc przed odejściem od niego, po latach oskarżeń zdradziłam go.

Wiem, ze głupie pytania zadaje. A tak to pewnie wie ze jeszcze . Ostatnio chcialam sie napic jego herbaty i przechylalam go zeby nabrac lyka. Teraz żałuję i wiem,bo choć trochę go poznałam,że moje słowa nic nie . Zobacz odpowiedzi na pytanie: Miałam szanse być z fajnym chłopakiem, lecz go olałam i teraz żałuję , zrobiłam błą co zrobić w tej sytuacji?


Nadal go kraszuje więc ten wpis również bedzie o nim. Skoro to typowy macho to bym go olała. Długo zastanawiałam się czy jest sens pisać ten list.

Ale w końcu postanowiłam, że muszę szukać pomocy poza kręgiem znajomych ludzi. Facet myśli, że skoro ona taka miła, to pewnie też go lubi i wpada w morze. Bo może być tak, że nie będzie czego żałować , ale niesmak do . Boje się, ze już go nie odzyskam, on juz się do mnie nie odzywa. Olałam go , teraz żałuje.


Wysłałam mu na naszą-klasę. Przenocowałam go po imprezie i może dlatego był strasznie miły. Facet się stara – byłoby nieedukacyjnie to olać albo go zniechęcać. TDSL Aftermath III: Wcale nie żałuje, że odpadłam! Okazał się być oszustem, więc go już nikt nie lubi.


Gwen: Czyli po prostu olała ? Osoba, której bezgranicznie ufał, zawiodła go , zaprowadziła do kryminału. Nie można go olać i zapomnieć. Zaczynam żałować , że nie skończyłyśmy, że źle zaczęłyśmy, że przecież nawet nie dotknęłam językiem jej łechtaczki. Uznał, że sam nie wiem czego tak na prawdę chce.


Zapytałam go czy żałuje , że do mnie napisał. Ona mnie olała ,, ja się staram. Zawsze jest ktoś komu związek nudzi się szybciej i go kończy,.

Nie znasz go , nie umiesz tak sprawnie na nim pisać SMS-ów, nie ma tam twoich. Ale… wróciłam do byłego po roku i … nie żałuję. Bo jeśli wtedy nie było ciebie w jego życiu, to normalne, że tak się czujesz, ale wciąż powinnaś to olać. Szczerze mówiąc, kupiłem go dla żony. Więc pomyślałem, olać ją, sam pójdę.


Ale teraz trochę żałuję – dodaje Jase. On żałuje i próbuje odbudować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty