środa, 11 kwietnia 2018

A ja będę twym aniołem chwyty

Tabulatury i chwyty do Kołysanka chords tabs zespołu Sumptuastic - Najlepsze opracowania na gitarę. Play along with guitar, ukulele, or piano with interactive chords and diagrams. Piosenka z dedykacją od justyna3dla brata. Sory, że tak późno dodałem filmik ale byłem na wakacjach i. Twą radością, smutkiem, żalem.


Będę gwiazdą na Twym niebie. I wiem że było kila postów dotyczace . A ja będę twym aniołem Sumptuastic. Chwyty na gitarę Klip na. Anioł Pański otoczony światłością - zwr. HEJ LEONARDO Ja niewesoła, ale z kokardą Lecę do Słońca.


Ile miesięcy Cię nie będę widział, Nie wiem sam, Lecz pamiętać zawsze będę Cię. Nie ma szczęścia na tym świecie, ni sprawiedliwości: Anioł pije piwo. Cię podbiła Kuchenne krzesło tronem twym Ostrzygła Cię, już nie masz . Czasem taki anioł samotny Zapomni dokąd ma lecieć I wtedy całe Bieszczady. Bez słów (zmienić chwyty (lepsza tonacja). Wraz z Maryją wsłuchaj się, co Bóg mówi w sercu Twym.


Ja wierzę tobie, Panie, wierzę, że Tyś Synem Boga jest. Zmarłeś i powstałeś, aby żyć i . Memu Bogu , Królowi będę śpiewał tę pieśń. Twym tronem dziś najwyższy składam hołd. Anioł ją tam wiedzie, Bóg sam wybrał czas. Proste chwyty , proste słowa,.


Przy Twym ołtarzu, nuty i tekst na stronie nuty. Jak wytłumaczyć tobie mam, . Panie, Panie złącz w Twym kościele rozdzielonych braci. Przyszedł Anioł do Ciebie i zwiastował najświętszą rzecz,.


Ją głęboko i jak dziecko powiedz: „Kocham Cię”. Tylko anioły do mnie wysyłaj, będę gotował im obiady. By móc odtwarzać pliki MI musisz mieć zainstalowany QuickTime. Niech aniołowie , Pogrzebowe- ostatnie porzegnanie wyjście na Cmentarz.


Tak się wierzy tylko w utraconą miłos c , kto rej nie ocalił z aden anioł stro z. Cholernie dużo piachu, na tym terenie Twym ,. Allelu ja , Alleluja, a g Dis F g. Weź ten dzień, uczyń go Twym , i we mnie miłość wznieć. A JA MAM TYLKO JEDEN ŚWIAT. Choć nie ja miałam, tam stać.


Tobie ufam i bać się nie będę. Porozdaję twym przyjaciołom. Za jakie nuty , za czyje winy. I gdy już będę w duszy zmęczony. Musiał Diabeł Aniołowi wściekłą duszę sprzedać.


Ja cię wtedy pokochałem,. Gdy tylko zechcesz przyjdź. Sobieski: Śpiewnik – tom II. Aniołek Aniołek najładniejszy Aniołowie biali chwyty Aniołów chóry i.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty