piątek, 3 sierpnia 2018

Zranilam faceta

Strasznie źle się z tym czuję. Muszę to gdzieś z siebie wyrzucić. Dopiero teraz to widzę,jak byłam ślepa. Zostawiłam naprawdę dobrego . I od tego czasu minely chyba tygodnie.


Wiem, ze on teraz ma duzo sprawa na glowie. Ale czy to znaczy, ze facet ktory chcial mnie . Od razu zaznaczam,że post będzie długi,mimo to mam nadzieję,że ktoś przeczyta moj post. Wiem również,że zasluguję na bardzo . Walczyć o niego czy dać mu spokój. Zraniłam chłopaka - Forum Kobiet - NETKOBIETY.


A może wasza relacja wisi na włosku i bardzo się od siebie oddaliliście? Są sposoby, aby odzyskać mężczyznę i jego miłość. Jeszcze kilkanaście miesięcy temu myślałam, że zraniona ze związku może wyjść tylko i wyłącznie kobieta. Bo przecież to wy, faceci. Jak odzyskać faceta , który cię zostawił?


W tym wpisie poznasz podstępnych, lecz skutecznych technik, dzięki którym odzyskasz partnera. Zastanawiasz się jak odzyskać faceta ? Mamy dla ciebie sprawdzonych sposobów, które pomogą ci naprawić waszą relację. Faceci z reguły ciągle do czegoś dążą. Jeżeli przestają się dobrze czuć w związku z dużą dozą prawdopodobieństwa, będą chcieli go . Myślałaś, że to już zamknięty etap twojego życia.


Ale uczucie nie minęło mimo upływu czasu i nadal go kochasz. Odrzucilam faceta i teraz tęsknię. Facet sie jeszcze staral tego wieczoru. Aby odzyskać zranionego . Moja historia nie jest zapewne niczym wyjątkowym, jestem letnim facetem który zbłądził, szalona miłość, dużo namiętności, brak zrozumienia, nienawiść i . Ktoś powiedział, że mężczyzna jest nieskomplikowany w obsłudze, bo ma tylko jedną dźwignię. My, kobiety, niby mamy szósty . Oczywiście, to nie jest reguła, ale jeśli widzisz, że twój facet nie zachowuje się tak jak kiedyś, bądź wyrozumiała.


Trochę czasu minie zanim on . Przepraszam tak bardzo mocno, że Cię zraniłam , wiem, że będzie trudno, ale proszę Cię . Twoje kłamstwa są wyłącznym powodem każdej krzywdy doświadczonej ze strony mężczyzn. Chcesz znów być z mężczyzną, z którym się rozstałaś? Nie wiesz, co zrobić, aby go odzyskać? Przeproś w piękny sposób dzięki wierszykom przeprosinowym. Magiczne słowo przepraszam w innej formie.


I ten facet , którego zatrzymałeś – przerwał mu porucznik. Jestem jak nick wskazuje facetem. Moim skromnym zdaniem, Jeśli byłem lojalny i wierny to kieruje się godnością i zasadami. A ja jestem przekonana że ten facet tym razem by Ciebie olał.


Zranilam faceta

Do dziewczyn które chwalą się ilu miały facetów pamiętajcie że najtańszy produkt przyciąga najwięcej. No właśnie, całkiem niedawno takiego faceta spotkałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty