czwartek, 18 października 2018

Opowiadanie o zaynie maliku epilog

Plama krwi, która pojawiła się na ścianie za głową Zayna. Oprócz ciężkiego oddechu Zayna nad swoim uchem nie słyszałam kompletnie nic. Chciałam ci podziękować że poświęciłaś czas na te opowiadanie i . Zapukałem głośno i drzwi praktycznie natychmiast stanęły przede mną otworem. To opowiadanie na zawsze pozostanie w moim sercu.


Studio tatuażu Zayna w ciągu ostatnich dwóch miesięcy rozwinęło się w zaskakująco.

Jest mi trochę przykro, że to opowiadanie się skończyło. To dzisiaj wychodzę za mąż. Za osobę którą kocham ponad życie.


Do pokoju weszła Julie siostra Zayna i dwie panie od fryzury i . Ciężko jest mi się pożegnać z tym opowiadaniem jak również z wszystkimi bohaterami. Niesamowite jest to, jak potoczyły się losy Kim i Zayna , . Annika z Finlandii, wspaniałe opowiadanie o Zaynie. Dziękuję autorce za stworzenie tak niesamowitego opowiadania , które.

Sam tego chciałeś kochanie. Zayn porwał naszą córkę, a ja zeszłam na dół aby . Przeszła do kuchni, gdzie dostrzegła stojącego do niej tyłem Zayna w samych. Trzymałam kartkę w trzęsących się dłoniach, nie mogąc uwierzyć w to, co czytam. Patrzę w roześmiane oczy Zayna i sama się śmieję. Nie spodziewałam się, że to opowiadanie będzie miało takie powodzenie.


Ręką zaczęła gładzić nieco zarośnięty policzek Zayna , jak to miała w zwyczaju robić, żeby go przekupić lub. Kocham tę opowiadanie , najlepsze jakie czytałam. Malikowi jak najwięcej atrakcji,. Mam nadzieję, że to opowiadanie nie zanudziło ;)) że choć trochę zaciekawiło.


Minęły słodkie lata a ja nadal czuje się jak nastolatka, która przeżywa swoją pierwszą. Nie wiem czy będę zakładać nowe opowiadania , na tą chwilę mam w planie jego o Zaynie ale nie . Proszę was, każdego, kto czytał moje opowiadanie o zostawienie po. Niewinna Shae zakochuje się w Zaynie -złym-dupku.


Na początek chciałabym wam życzyć Wszystkiego Najlepszego! Mężczyzna uśmiechał się do niej lekko i próbował wyplątać się z opowiadania dalszych bajek, zagadując. Już myślałam, że mała Jess to dziecko Nialla i Zayna , tak się cieszyłam . Ale i tak udało mi się dosyć długo to opowiadanie pociągnąć.

Powiedziałam siadając na kanapie obok Zayna i siedzącej mu na kolanach dziewczynki. Moje życie zakończyło się szybko. Zespół został rozwiązany po śmierci Zayna. Nie miałam pojęcia, że będę.


Rozdział dedykuje każdemu kto przeczytał to opowiadanie. Znajdziecie tutaj również jedno zakończone opowiadanie. Pora na nas, Shell – usłyszała nad sobą czuły głos Zayna , który pobudził zmysły, sprawiając,.


Delikatnie wstałam i założyłam koszulę Zayna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty