wtorek, 22 stycznia 2019

Amerykański mam talent

Kyle Tomlinson przyszedł do programu po raz drugi i udowodnił, jak bardzo poprzednim razem jeden z jurorów się pomylił. Ania i Jacek zaprezentowali rockrollowy taniec akrobatyczny. Zobaczcie występ 35-letniego nauczyciela, Edwarda.


Tego nie można było przewidzieć! Gdy zaśpiewał, publiczność oszalała, a jury padło na kolana. Uczestnik RYZYKUJE ŻYCIEM w nowym sezonie brytyjskiego Mam Talent !

Jurorzy przerwali Corine występ, jednak ta walczyła by go skończyć. HIT INTERNETU: Autystyczny, niewidomy chłopak oczarował jury Mam Talent. Kiedy w brytyjskim Mam Talent na scenę wyszło pięciu niepozornych mężczyzn.


Legnickim Centrum Kultury, zatańczyli menueta przed jury „ Mam Talent. Wystarczył tylko jeden zły ruch. Operowy śpiew Paula Pottsa. Napisy wykonane przeze mnie - Puty.


I znów bombisy na scenie, tym razem w UK. Takie piękne, jak ludzie wstali zaczeli.

Little Mix - Black Magic (Official Video). Howie Mandel cierpi na mizofobię (zwaną też germofobią), która objawia się m. Witam Osoby które mają własne zespoły muzyczne albo chcą założyć zespół , ale brakuje wam koncertów. Young koster (pseudonim artystyczny) zaśpiewał w brytyjskim mam talent piosenkę. X Factor” jurorzy opiekują się grupami uczestników, . Brytyjski Mam Talent niesamowite głoy Bars i Melody. Simona Cowella, Davida Walliamsa . Idola”, brytyjscy producenci pokazywali im wzorcowego . Oceny, recenzje, obsada, dyskusje wiadomości, zwiastuny, ciekawostki . Jurorzy : Czytaj też: 9-latka zaśpiewała w Mam Talent ! Obejrzyj jego występ w brytyjskim Mam Talent ! Amanda Holden (oboje zasiadają w jury od początku), . Gdy powiedziała, jaką piosenkę zaśpiewa, jurorzy byli pewni, że polegnie.


Gdy drobny 12-latek wszedł na scenę brytyjskiego programu „ Mam Talent ”, było . Mam talent : Szczęściarze Jack i Tim ze Złotym Przyciskiem. Kasia Moś nie podbiła swoim występem europejskiej publiczności, za to Cypis świetnie się sprzedaje w Wielkiej Brytanii. Udało mu się – jurorzy i publiczność w przerażeniu oglądali, jak . Kania śpiewał po polsku, więc jurorzy nie rozumieli ani słowa. Polak rozwalił jury brytyjskiego Mam Talent !

Mam wrażenie, że ten pies bardziej docenia piękno muzyki niż niejeden człowiek. Simon Cowell, Julianne Hough, Gabrielle . W jednym z odcinków amerykańskiego Mam Talent pojawił się wyjątkowy uczestnik. Kodiemu Lee udało się oczarować cały . Ray Kelly przed jury zaśpiewał hit zespołu R. Za kolejny cel obrał sobie brytyjską edycję znanego show „ Mam Talent ”. Według niego, aby dostać się do programu wcale nie trzeba mieć .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty