środa, 20 lutego 2019

Tvn player nie dziala na telefonie

Tvn player nie dziala na telefonie

Otrzymałem komunikat Uruchom aplikację. Wam w dekoderze lub w telewizorze? HotSpot z telefonu też niestety nie działa. Nie można odtwarzać żadnej treści w tym serwisie.


ProbleNie działa TVN player. Po samoczynne aktualizacji aplikacji Player lutego mam taki oto komunikat. U mnie nie działa od soboty.


Zobacz odpowiedzi na pytanie: Dlaczego nie działa TVN player na. Tematy o tvn player nie działa , TVN player nie działa ładuje tylko reklamy. Seriale z ipli działaja, tvn player na telefonie działa , tylko w tv jest problem. Od pewnego czasu nie działa mi tvn player na komputerze. Chcę włączyć odcinek jakiegoś programu,ale pojawia się komunikat,że . Silverlight do najnowszej wersji.


Tvn player nie dziala na telefonie

Obsługa internetu, konfiguracja sieci: Mama TvnPlayer na telefonie i wszystko działa ale na komputerze już mi nie chodzi, tak samo . Przeczytaj recenzje, porównaj oceny użytkowników, obejrzyj zrzuty ekranu i dowiedz się więcej o aplikacji Player. Pobierz aplikację Player. Niestety mam problem z aplikacją Player TVN.


Jednak na telefonie trzeba korzystać z VPN na Polskę a nie wiem jak to działa na na Fire . Jeśli korzystasz z telefonu na Androidzie czy iOS to spróbuj aplikacji mobilnej zamiast. Na telefonie z Androidem nie udało mi się uruchomić odtwarzania ale przypisuję to. Połączenie internetowe jest OK, ipla, vod tvp i inne serwisy działają bez problemu tylko tvn player nie działa tzn. HBO Go, które wciąż nie jest szeroko dostepne – bywa preinstalowane na. Czy w związku z takim ruchem Player , należący do TVN -u, może . Nie ma się w zasadzie do czego przyczepić – wideo działa tak jak . Tylko we wrześniu tego roku odwiedziło go 7tysięcy . Niektóre z nich to spamy i chciałbym je zablokować na telefonie.


Tvn player nie dziala na telefonie

Zakupiłem wasz tv i niestety nie chce działać Player tv ( tvn ) - pojawia się tylko pierwsza plansza z logo a na dole ekranu pojawia się Usługi . Po wpisaniu w okno wyszukiwanej frazy, system pokazuje nie tylko listę . Aplikacji TVN player - forum Nie polecam ! Jak ja mam Nie działa ani ipla ani tvnplayer. Nie możesz odczytać pliku - kliknij tutaj i ściągnij bezpłatny program Adobe Reader. Wy też nie możecie obejrzeć odcinków on-line na stronie TVN ? W przypadku jego telefonu Motorola Moto X Force z systemem Android 6. Potwierdzono nam, że aplikacja nie działa , ponieważ wspomniana Motorola Moto X. Tagi: lenovo motorola showmax tvn player vectra xiaomi.


Wtyczkę zainstalowałem od repo SMUTO. Czy ktoś mógłby sprawdzić czy mu działa ? Jeśli film lub gra nie działa , usuń dane przeglądania. TVN Player i nie wiem co się dzieje, a chciałam .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty