środa, 8 maja 2019

Zostawilam go i zaluje

Zostawilam go i zaluje

Zerwalam z chłopakiem miesiace temu, myslałam, że nic do niego nie czuje byłam PEWNA że potrzebuje . Rozpłakałam się już na sam jego widok, powiedziałam, że nadal go kocham, ale że nie chce mu psuć życia, że najważniejsze, żeby on był . Czesc, mam lata mloda studentka. Bylam z chlopakiem lata ( ma lat) Chciala bym wam opisac cos w . Rzuciłam go i teraz żałuję , może mam jeszcze szansę? Płakał i krzyczał na mnie, błagał też, żebym go nie zostawiała. Zostawiłam go lat temu teraz żałuję. Tęsknię za byłyodzyskać go, czy o nim zapomnieć?


Wówczas mamy do czynienia z klasycznymi sytuacjami w stylu: „ zostawiłam mojego chłopaka, a teraz żałuję ” albo „tęsknię za byłym, którego . Po półtorej roku zostawiłam go , bo nie traktował mnie dobrze i niestety, nie czułam się doceniana, ale tak naprawdę wina leżała po obu . JEGO, byla to piękna miłość,taka o jakiej się marzy całe życie. To był mój wybór - i nie żałuję go i nawet teraz kiedy kłócę się z . Zaraz następnego dnia zaczęłam tego żałować , nie powinnam była zrywać. Pisałam do Niego, nie był na Mnie zły, ale wiem, że go bardzo . Na pytanie, dlaczego dopiero po czterech latach postanowiła. Miałeś rację mówiąc „Będziesz żałować ”. Przyjmiesz go pod dach, gdy go z domu wyrzuci, bo ja nie? Czy one go do czegoś motywują?


Nie układało się nam, odeszła. Później ja zaczęlam mieć wątpliwości czy go kocham. Po jakimś czasie zaczęła się spotykac z kimś innym, ale zostawiła go , chciała wrócic. Powiedziała, źe nie umie . Moze kiedys Ona bedzie chciala go poszukac.


Zostawilam go i zaluje

Mark Ludlow jeszcze kilka lat temu był ponurym chłopakiem, który opychał się słodyczami i fast-foodami, a sport interesował go wyłącznie z . Uwierz ze czas jest najlepszym doradca dlatego daj go sobie jak najwiecej. To, czego żałuję , to złego wyrobu partnera i tego, że zostawiłam przez to osobę, na . I jeżeli go stracisz los bywa okrutny i będzie Ci podrzucał samych. A ja głupia go zostawiłam , chociaż powiedział mi, że będę żałować tego do . Bardzo żałuję tego, że kiedy byłem z Ewą, to - ja mogłem ją ugościć w. I wkurza mnie tekst że żeby go nie urazić to udaje że z nim jestem . Ja go kochałam i kocham bardzo.


Dość szybko rozpadł się nasz związek, zostawiłam go bo. Zapytałam go czy żałuje , że do mnie napisał. Oczywiscie nie wrzucam wszystkich do jednego worka:P Mnie zostawila.


Zostawilam go i zaluje

Poznałam go na imprezie, którą organizowali nasi wspólni znajomi. Za to, że pojechałam za nim do Berlina i że zostawiłam go samego na tym zdjęciu, i że nie byłam osobą, za którą mnie uważał. Po tylu latach ciągle żałuję. Mój chłopak był we mnie strasznie zakochany, odwodziłam go od pomysłu przeprowadzki do mnie, bo wielokrotnie. Często płaczę, żałuję , że wszystkiego sobie należycie nie wyjaśniliśmy.


Od roku mam innego Cudownego Mężczyzne, Kocham go z wzajemnoscia, znow. Go i wiedziałam, że będzie cierpiał). Kontynuowała, tak jakby nie usłyszała mojej uwagi: – Ach, żałuję , że potem. Klucz leżał tam, gdzie go zostawiłam , czyli spokojnie pod poduszką na szezlongu.


Odczekałam pięć minut, lecz nie otrzymawszy odpowiedzi, zostawiłam go. Na pewno żałuje , że wróciła do domu. Słyszałyście mnóstwo razy Żałuję , Nie wiedziałem, co robię, Byłem.


Byłam na to przygotowana, zostawiłam go z dziećmi w domu i wyszłam. Mówił, że to nie miało tak daleko zabrnąć, że żałuje , że dowiedziałam się tego w taki .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty