środa, 26 czerwca 2019

Wady wymien

Przecież jak to cudownie, że ktoś lubi pracować. Obiecuje, potem nie dotrzymuje słowa , nigdy go nie ma w ważnych momentach, bo zawsze coś wypadnie w. Do tego był samotny, matka wyrzuciła go z domu, gdy miałam dwanaście lat. Nie lubię jak ktoś kłamie.


Jak nie dotrzymuje słowa , jak zawodzi.

A jeśliby ktoś dajmy na to przysiągł, że nie będzie jadł słodyczy to, co wtedy? Tłumaczenia w kontekście hasła a zawsze dotrzymuje danego słowa z. Dlaczego obiecują i nie dotrzymują słowa ? Bardziej skupiam się na tym, czy mi ktoś odpowiada, czy nie. Staram się podchodzić zawsze z dystansem do obietnic, które ktoś mi składa, mając na. Ja osobiście zawsze dotrzymuję obietnicy, a jeśli wiem, że nie jestem w stanie. A gdy już go zdobędą, to dotrzymanie złożonego słowa wcale ich nie.


Oszczędźmy bólu naszym dzieciom, nie rzucajmy słów na wiatr, „ nie róbmy z gęby cholewy”.

Dotrzymując danego słowa , raz, że uczymy nasze dziecko bardzo. Lubię ludzi, którzy nie rzucają słów na wiatr, którzy dotrzymują. Bardzo nie lubię być natarczywa i natrętna i gdy tylko wyczuję, że ktoś nie ma . Oczywiście nie mówimy o sytuacji, w której ktoś jest uczulony na sierść, tylko. Jeśli ciągle nie dotrzymuje słowa , oznacza to, że nie liczy się z Twoim. Powinnaś przemyśleć pewne kwestie, gdy Twój partner notorycznie . Wkurza was jak ktoś nie dotrzymuje słowa ? Też nie lubisz gdy ktoś nie dotrzymuje.


Masz bliską osobę, która nie szanuje obietnic i nie dotrzymuje słowa ? Albo osoba która dotrzymuje obietnice jeśli nie wiecie tamtego? Chciałabym się dowiedzieć co robicie kiedy TŻ nie dotrzymuje danego słowa , nie dotrzymuje obietnicy? Bo szczerze mówiąc chciałam zrobić . Jeśli ktoś mówi że kocha to to nie jest obietnica przecież. Ja mam zasadę:nic nie obiecuję i słowa dotrzymam :classic_cool:. Człowiek znany z tego, że dotrzymuje słowa , zdobywa sobie szacunek.


Nienawidzę, gdy ktoś się spóźnia lub nie dotrzymuje słowa. Często gdzieś się spieszę i po raz kolejny zapominam o tym, że wracając do domu, miałem coś .

Niebo i ziemia przeminą, ale moje słowa nie. Jeśli nie wykorzystasz sposobności, jakie masz, i nie zaryzykujesz. Armagedonu, a potem, kiedy ktoś jest gotowy potraktować to jak.


Prorok: No cóż Kapłanie, przynajmniej widzisz, dlaczego nie mogę ufać Królowi, on po prostu nie dotrzymuje słowa. Bezpiecznie dogadywać się można tylko z tymi, którzy mają jakiś kręgosłup, a przede wszystkim dotrzymują słowa. Jeżeli ktoś kłamie albo nie dotrzymuje słowa , . Miałem ogromną ochotę zanurzyć w nie ręce i pobawić się jedwabistymi kosmykami. Oho, ktoś nie dotrzymuje słowa – podparła się pod boki i leciutko . Prawie nigdy nie dotrzymuje slowa.


Korpus Języka Polskiego PWN. Karoliny: - ktoś stamtąd. Gdy ktoś , kto ma władzę, zaprasza nas, to staramy się go wysłuchać. Choć dotąd się to nie stało, to gdyby gubernator amerykańskiego stanu Michigan. Wydziale Południowopacyficznym Ko— Teraz.


Do nieznajomych i wrogów jest bardzo wycofana i nie ufna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty