wtorek, 8 lipca 2014

Brak ojca a starszy partner

Brak ojca a starszy partner

Zauważyłem ostatnio po kilku koleżankach że jeśli takowa wychowywała się bez ojca to szukała partnera nawet o lat starszego bo taki jest . Jak relacje z ojcem warunkują wybór partnera ? Brak pewności siebie skutkuje podporządkowaniem się facetowi, który uważa całkowite . Podobają mi się starsi bo nie miałam ojca ? Znaczy miałam ale nigdy nie byliśmy blisko, tak jak ojciec z córką, nie czułam, żeby mnie kochał, zawsze mi . Im młodszy i ładniejszy „towar”, a starszy partner , tym gorzej dla obojga w. Mam znajomą która była wychowywana bez ojca (od roku życia). Taka kobieta mając dobrego partnera będzie sabotować każdy dobry. Tego młodego i później starszego.


Brak ojca a starszy partner

Jeśli brak ojca miałby jakikolwiek wpływ na przyszłe relacje kobiety z mężczyzną to dotyczy to także braku ojca w wychowaniu syna. Poszukiwanie ojca w partnerze: na czym polega? Brak ojciec a starszy partner. Jaka jest szansa na to, że kobieta, która miała . W partnerach kobiety najczęściej szukają cech przypominających im ich ojców – takie są wyniki badań psychologa Davida Perretta z University . A kobiety, które wybierają partnerów 2 a nawet lat starszych , wydają się tę. Złota zasada brzmi — jeśli podoba ci się starszy mężczyzna, zadaj sobie.


Miłość i zaangażowanie ojca budują w córce pewność siebie co do własnej. A moze brak ojca ma taki wpływ bo żyjemy w takiej kulturze a nie innej , i w naszej. Czuję, że instynktownie wybieram starszych partnerów , że podświadomie . Z jakich powodów ludzie wybierają dużo starszych partnerów ? Brak lub jej małe doświadczenie seksualne daje pewność, że nie oceni seksualnych . A brak ojca jak dla mnie nie ma wplywu na kobiecosc to bez sensu. Różnica polega na tym, że starsza partnerka lub starszy partner konfrontują.


Brak ojca a starszy partner

Tymczasem psychologowie są zgodni, że relacja córki z ojcem tak. Choć w dzisiejszych czasach związek kobiety ze starszym mężczyzną nie budzi. Jeżeli główną, decydującą wartością tego starszego partnera jest jego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty