wtorek, 22 lipca 2014

Polak w brytyjskim mam talent oryginał

Józek z Nowego Grodziska Mazowieckiego ku wzruszeniu jurorów . CeZik strollował pół Polski. Tutaj obejrzycie oryginał klipu w wykonaniu Jordana: object width=560 . POLAK w Brytyjskim MAM TALENT. Polacy w Brytyjski Mam Talent ! Nasz rodak w Brytyjskim Mam Talent ! Znajdź teksty piosenki oraz tłumaczenia piosenek i zobacz teledyski . Zobaczcie wideo z występu Józefa i porównajcie z oryginałem. Ray Kelly z Oldcastle z Irlandii zrobił furorę w brytyjskiej wersji popularnego programu Mam Talent.


Od kiedy zamieszczono filmik z jego . Mam Talent ”, gdzie zszokował widzów i jurorów swoich niebywałym talentem. Dopóki nie obejrzałem oryginału byłem przekonany. Dawno nie widzieliśmy tak dobrego trollingu! Ludzie wierzą że to autentyk, mimo że na końcu są linki do oryginału … Zobacz więcej artykułów z serii: Wideo dnia. Play along in a heartbeat.


Polak wygrał już programy . CEZIK jesteś lepszy od oryginału. Cezik znowu wygrał internet. Niby wtorek, niby zwykły dzień tygodnia. Kliknij i zobacz jak telewizja zmanipulowała materiał co prowadziło do oryginału. Belive zachwycił podobieństwem do oryginału , głosem, a także.


Polak w brytyjskim mam talent oryginał

Największy wkręt w necie. Ponieważ ludzie wierzą w to co widzą postanowił nas wkręcić co zresztą Mu się udało. Józef Kania podbija serca w brytyjskim Mam Talent.


Teraz nie jestem w stanie Ci dać oryginału , ale wystarczy, zobaczyć kto to dodał. WMBlG9oLSohas_verified=▻Współpraca . KlejNuty bystrzy użytkownicy polskiej przestrzeni cyfrowej wyłapali oryginał i było już po zagadce. M2uray519DIAL1fNe4oTC ITUNES:. Video polak w brytyjskim mam talent oryginał - Kienthucmang.


Polak w brytyjskim mam talent oryginał

Chia sẽ kiến thức máy tính các thủ thuật mới và hay nhất cho máy tính từ các thủ thuật đơn . Your browser does not currently recognize any of the video formats available. Click here to visit our frequently asked questions about HTMLvideo. Mimo, że podał link do oryginału , wszyscy myśleli, że to on jest autorem utworu. FxdDCIAS6c ŚCIĄGNIJ W WERSJI. Mam talent , jest już postacią kultową.


Starałem się jak najbardziej odwzorować oryginał Moja wizja artystyczna :D PIPUL NIE. Original Big surprise for Bride and Groom.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty