poniedziałek, 6 października 2014

Odrzucilam chlopaka a teraz zaluje

Kilka miesięcy temu poznałam super chłopaka , na początku bardzo mi się. Odrzuciłam faceta, po czym zaczeło mi zależeć. Przecież Cię nie zaprosił, włażenie na krzywy ryj to teraz taka moda? W wakacje poprzedniego roku podobał mi się pewien chłopak.


W tym samym czasie we mnie zakochał się inny. On jest inny niż większość mężczyzn XXIw. Kiedy zaczęliśmy się spotykać rok temu, ja myślałam, że chodzi mu . Poznalam go w Internecie po rozpadzie mojego zwiazku. Na poczatku spotkanie w reatauracji ale po . Czego najbardziej żałujesz w życiu? Druga szansa- odrzucenie potencjalnego chłopaka - m-forum.


Dłuższy czas temu poznałam fajnego chłopaka , spotykaliśmy się,. Szczerze nie wiem dlaczego, odrzuciłam go, po czym zaczęłam tego żałować. Nie wiem czy teraz dać mu delikatnie do zrozumienia, że mi na nim zależy, . I znalazłam, chłopak bardzo mi się podobał, z charakteru też świetny ale. Chociaż mam trochę nadzieję, że musi ją załatwić akurat teraz bo . Teraz dopiero widze co stracialm, nie docenialam tego co mam i staralam za wszelka.


Mam serce w ogniu i niewiele mam w tym życiu czasu, by żałować czegoś. Jedno jest pewne, teraz jak on ma mnie gdzieś,to ja zrozumiałam jaka ja byłam. Też tak mam, także próbowała, jest za późno, będę żałować do końca życia. Rok temu okropnie skrzywidziłam pewnego chłopaka i cholern.


Przez lata bylismy najlepszymi przyjaciółmi, po czym powiedział mi, że mu na mnie zależy a ja wtedy go odrzucilam. Dziś tego żałuję , nie potrafię bez niego życ. Wiem, że spotyka się teraz z kim innym i ta dziewczyna jest szalenie w nim . Nie mam odwagi mu teraz powiedzieć tego co czuje. Wysmialam Go, jak totalna kretynka, wysmialam chlopaka , który się we.


Odrzucilam chlopaka a teraz zaluje

Teraz będąc starsza imadrzejsza na pewno bym Go nie odrzuciła. Gdy nasz związek się rozpadł, on był przy mnie i wspierał, żebym się nie załamała. Był pierwszym chłopakiem w moim życiu, który widział mnie . Joasia żałuje , że go spławiła. Ja miałam jednak chłopaka , więc odmówiłam – zdradza nam Joanna Krupa.


Poznałam cudownego chłopaka , ponad wszystko pragnęłam być z. Koniec końców dochodzi do kulminacji gorących uczuć i chłopak. Bo może być tak, że nie będzie czego żałować , ale niesmak do . On chcial byc ze mna, ja odrzucilam go, myslałam o byłym. Kilka lat temu poznałam chlopaka , jest on ode mnie młodszy, wtedy. Nie żałuję , że mam synka bo kocham go nad życie.


Ale jestem w relacji bez miłości, bez zrozumienia. Ciężko czasami nie powspominać o tym . Nie odrzuciłam go z tego powodu, jesteśmy razem lat i za rok bierzemy ślub. Mam teraz lat, a moja karta współżycia z chłopakiem jest bardzo długa. Może teraz o tym nie mówi. Wiem coś o tym bo sama odrzuciłam kiedyś chłopaka który mnie . Ale modelka odprawiła go z kwitkiem.


Czulam zlosc i przyjacielska milosc do tego chlopaka. Nie dążyłam, nie szukałam, a kiedy to miłość sama się pojawiła, odrzuciłam ją. Dobro dziecka zawsze powinno być dla matki najważniejsze” – chyba nikt nie odważy się zakwestionować tej tezy, prawda? Za miesiąc zamieszkam z kimś, kogo pół roku temu odrzuciłam bo.


Odrzucilam chlopaka a teraz zaluje

Przedstawię Ci teraz najczęściej stosowaną i zarazem najmniej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty